środa, 22 kwietnia 2015

Więc już was w pierwszym poście powitałam.. Zaczniemy od paznokci .. :)

Jako ,że w moim mieście przyszła wiosna  ( małymi kroczkami ) ale doszła.. i bardzo jej za to dziękuje :D  Przyszła z nią również ochota na wiosenne paznokcie z małymi świecidełkami więc otworzyłam szufladę i zaczęłam szperać i oto 2 lakiery które wpadły w moje ręce i znalazły się na moich paznokciach :)

A oto i one :  

Pierwszy z nich(od lewej) piękny róż w którym nie ma drobinek ale daje poświatę perłowo-fioletową , jest to Essence -The gel nail polish w nr.08 o pięknej nazwie "Whatever!"ma on dawać efekt żelowego paznokcia, tylko w tej serii lakierów z essence nie potrzebujemy lampy do utwardzenia tego :) za to dostępny jest top coat na którym jest napisane "no lamp-60% better lastingness-extreme shine" koszt z tego co dobrze pamiętam wynosi 2,45 euro .
Drugi z drobinkami jest to jak widać również firma Essence -Glitter jewels w nr.03 o nazwie      "Glit & Glam "
Oba lakiery trzymią się bardzo dobrze (na moich paznokciach ) razem jak i osobno , jest to ok 5 dni więc myślę , że warte uwagi :) Pędzelki są dosyć szerokie więc aplikacja jest szybka, łatwa i przyjemna :)
Lakiery zakupiłam w drogerii DM i koszt jednego jak i drugiego wynosi ok. 2euro :)

i oto efekt :

Napiszcie w komentarzach jak wam się podoba i do następnego..
Pozdrawiam xxBasia :)

2 komentarze:

  1. śliczny kolor tego lakieru żelowego ;)
    jeśli mogę mieć dla Ciebie radę - dodawaj ciut większe zdjęcia :) Wygląda fajniej :)
    Pozdrawiam i powodzenia w blogowaniu! :)
    www.ladyaggu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam w kręgu blogerek ;) Dla zwiększenie Twojej motywacji obserwuję :) i będę tu zaglądała od czasu do czasu ;p
    W wolnej chwili zapraszam do siebie (może zagościsz u mnie na dłużej i też zaobserwujesz?)
    http://anowiw.blogspot.com/
    "FanatykaKosmetyka"

    Pozdrawiam i powodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń